Applikationer
Vad behöver du för applikationer och verktyg för att hantera ditt företag?
Vi hjälper våra kunder att sätta upp, koppla ihop och utbilda för många användbara verktyg och applikationer på marknaden. De flesta av dessa använder vi även själva i vår egen verksamhet.
E-postmarknadsföring
Mailchimp
MailChimp är ett av världens största e-postmarknadsföringsverktyg som hjälper dig att distribuera rätt innehåll, till rätt person, på rätt plats, vid rätt tidpunkt. Vi har hjälpt ett 100-tal kunder med uppsättning, mallar, listor och prenumerationshantering.
Support
Zendesk
Zendesk är ett supportsystem i världsklass för hantering av inkommande supportärenden till ditt företag. Du kan ge support via E-post, Chat, Facebook och Twitter. Vi har hjälpt ett 10-tal kunder med uppsättning, design, faq-bibliotek och delegeringsrutiner.
Ekonomi & Fakturering
FreshBooks
FreshBooks är ett ekonomi- och faktureringssystem som är enkelt att använda och vackert för ögat. Vi använder detta verktyg för kundregister, fakturering, automatiserad abonnemangsfakturering, offerter och tidrapportering.
Projekthantering
Basecamp
Basecamp är ett projektlednings- och projekthanteringsverktyg. Basecamp använder vi för att hålla reda på all information och alla aktiviteter i våra pågående kundprojekt.
Projekt- & Dokumentation
Notion
Notion är en mycket flexibel applikation för anteckningar, todo’s, dokumentation, kom-ihåg-listor och register av olika slag. Vi använder exempelvis Notion för att dokumentera våra olika interna och externa processer.
Försäljning & CRM
Pipedrive
Har du och ditt företag en säljorganisation? Då är försäljnings- och CRM-systemet Pipedrive något för dig. Här kan du få en tydlig överblick över din egen och hela företagets säljprocess och säljarbete.
Enkäter
SurveyMonkey
Behöver du skapa och distribuera enkla och smidiga enkäter, kund-undersökningar eller medarbetarenkäter? Då är SurveyMonkey verktyget för dig. Du får även hjälp med insamling, statistik och rapportering.
Integration
Zapier
Minns du den IBM-reklamen? -”You need an adapter?” Det är Zapier, it’s adapts anything to everything. Här finns enkla kopplingar mellan 2000 olika applikationer och verktyg för att flytta information på ett automatiserat sätt.
Integration
Sharespine
Sharespine är en integrationsplattform för handel och integrerar e-handelsplattformar med ekonomisystem, butikkassasystem och marknadsplatser. Denna använder vi för att koppla ihop WooCommerce med Fortnox och Visma.
Kontakta oss för en offert
Vill du få hjälp att komma igång med någon av applikationerna eller verktygen ovan? Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi dig för en diskussion.